4 травня 2022
4 травня 2022
Інформація щодо розрахунків!
 
 
Шановні Абоненти!
Повідомляємо Вам про те, що розрахунок за доступ до мережі інтернет відбувається шляхом ПЕРЕДОПЛАТИ.
Якщо послуга з'явилася за Вашою адресою підключення у квітні, то перерахунок буде виконаний виключно за ті дні, коли послуга надавалася (фіксується появою кінцевого абонентського обладнання у мережі).
За березень 2022 року нарахувань НЕМАЄ.
Якщо Ви отримали повідомлення про наявність заборгованості, то це пов'язано з нарахуваннями за попередній період, коли послуга надавалася за виключенням березня 2022 року.
Наголошуємо, що для отримання послуги інтернет в поточному місяці на початок травня 2022 року сума на балансі має дорівнювати сумі щомісячної абонентської плати. В іншому випадку доступ до мережі інтернет буде тимчасово призупинений до моменту сплати послуг в повному обсязі (з урахуванням заборгованості за попередній розрахунковий період).
Ознайомитися зі станом балансу, подивитись історію зарахування та розподілення коштів, оплатити послугу через інтернет, замовити квитанцію, уточнити тарифний план можна за посиланням в особистому кабінеті: https://neocom.net.ua/lk/login (якщо у Вас виникли проблеми з реєстрацією, будь ласка, зверніться до менеджера за телефонами: 0800-752-442, 093-397-43-42 (Viber, WhatsApp, Telegram).
Здійснення доставки паперових квитанцій, нажаль, більше не буде виконуватись.
Якщо Вам не вдалося додзвонитися, напишіть в чат месенджера і Ви обов'язково отримаєте відповідь!
 

Переходьте за посиланням Facebook NeoCom та підписуйтесь на сторінку компанії. 

Тисніть на посилання Instagram NeoCom та отримуйте кожного дня свіжі новини з життя компанії!

Детальніше
3 травня 2022
3 травня 2022

Увага! Розповсюдження недостовірної інформації!

 

Шановні Абоненти!

Спеціалісти компанії НЕОКОМ на протязі квітня встигли відновити більшу частину оптичної мережі в місті Чернігові та Чернігівській області. Співробітники компанії і надалі продовжують працювати в посиленому режимі без вихідних, поступово відновлюючи інтернет-з'єднання там, де Абоненти досі залишаються без зв'язку.

Наголошуємо Вам, що компанія НЕОКОМ працює БЕЗ БУДЬ ЯКИХ ЗМІН В НАЗВІ ОРГАНІЗАЦІЇ, КЕРІВНОМУ ТА ОСОБОВОМУ СКЛАДІ, РЕКВІЗИТАХ та ін.

Не довіряйте неперевіреній інформації від сторонніх осіб, які дозволяють собі поширювати неправдиві дані про роботу компанії НЕОКОМ.

Якщо Ви маєте питання, звертайтеся напряму до представників компанії за тел. 0-800-752-442, 093-397-43-42 (Viber, WhatsApp, Telegram). Ми з радістю відповімо на всі Ваші питання!

Детальніше
19 квітня 2022
19 квітня 2022

Для жителів Киїнської ОТГ!

 

 Інформація щодо ремонту оптичної магістралі для забезпечення інтернет-зв'язком сел громади:

с. Киїнка;

с. Шестовиця;

с. Трисвятська Слобода.

  Строки відновлення уточнюються. Проводиться обстеження оптичної магістралі.

  Абонентська плата в період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги у Вашому районі стягуватися не буде.

 

 

Переходьте за посиланням Facebook NeoCom та підписуйтесь на сторінку компанії. 

Тисніть на посилання Instagram NeoCom та отримуйте кожного дня свіжі новини з життя компанії!

Детальніше
19 квітня 2022
19 квітня 2022

Для жителів Михайло-Коцюбинської ОТГ!

 

  Інформація щодо ремонту оптичної магістралі для забезпечення інтернет-зв'язком сел громади:

*с. Жукотки.

  Планується встановлення обладнання для забезпечення інтернету в зазначеному селі. Роботи виконуватимуться у проміжку з 20.04.2022 р. по 15.05.2022 р.

  Відновлення зв'язку заплановано на червень 2022 р.

  Абонентська плата в період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги у Вашому районі стягуватися не буде.

__________________________________________________________________________________________________

*с. Зайці;

*с. Льгів.

  Плануються роботи по відновленню оптичної магістралі у проміжку з 20.04.2022 р. по 20.05.2022 р.

  Відновлення зв'язку заплановано на червень 2022 р.

  Абонентська плата в період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги у Вашому районі стягуватися не буде.

__________________________________________________________________________________________________

*с. Левковичі;

*с. Селянська слобода;

*с. Левоньки.

Плануються роботи по відновленню оптичної магістралі у проміжку з 20.04.2022 р. по 20.05.2022 р.

Відновлення зв'язку заплановано на червень 2022 р.

Абонентська плата в період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги у Вашому районі стягуватися не буде.

 

*строки відновлення можуть частково змінюватися в залежності від появи та характеру додаткових проблем при виконанні ремонтних робіт.

 

Переходьте за посиланням Facebook NeoCom та підписуйтесь на сторінку компанії. 

Тисніть на посилання Instagram NeoCom та отримуйте кожного дня свіжі новини з життя компанії!

Детальніше
19 квітня 2022
19 квітня 2022

Для жителів Киселівської ОТГ!

 

   Інформація щодо ремонту оптичної магістралі для забезпечення інтернет-зв'язком сел громади:

*с. Терехівка;

*с. Березанка;

*с. Малинівка;

*с. Петрушин;

*с. Стаси.

   Планується встановлення обладнання для забезпечення інтернету в зазначених селах. Роботи виконуватимуться у проміжку з 20.04.2022 р. по 15.05.2022 р.

   Відновлення зв'язку заплановано на червень 2022 р.

   Абонентська плата в період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги у Вашому районі стягуватися не буде.

 

*строки відновлення можуть частково змінюватися в залежності від появи та характеру додаткових проблем при виконанні ремонтних робіт.

 

Переходьте за посиланням Facebook NeoCom та підписуйтесь на сторінку компанії. 

Тисніть на посилання Instagram NeoCom та отримуйте кожного дня свіжі новини з життя компанії!

Детальніше
19 квітня 2022
19 квітня 2022

Для жителів Новобілоуської ОТГ!

 

 Інформація щодо ремонту оптичної магістралі для забезпечення інтернет-зв'язком сел громади:

*с. Деснянка.

   Плануються роботи по відновленню оптичної магістралі у проміжку з 20.04.2022 р. по 31.05.2022 р.

   Абонентська плата за період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги у Вашому районі стягуватися не буде.

__________________________________________________________________________________________________

*с. Халявин;

*с. Рівнопілля;

*с. Полуботки.

   Плануються роботи по відновленню оптичної магістралі у проміжку з 20.04.2022 р. по 31.05.2022р.

   Абонентська плата в період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги в вашому районі стягуватися не буде.

__________________________________________________________________________________________________

*с. Роїще.

   Планується встановлення обладнання для забезпечення інтернету в зазначених селах. Роботи виконуватимуться у проміжку з 20.04.2022 р. по 20.05.2022 р.

   Відновлення зв'язку заплановано на червень 2022 р.

   Абонентська плата в період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги у Вашому районі стягуватися не буде.

__________________________________________________________________________________________________

*с. Рижики.

   Плануються роботи по відновленню оптичної магістралі у проміжку з 25.04.2022 р. по 15.05.2022 р.

   Відновлення зв'язку заплановано на червень 2022 р.

   Абонентська плата в період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги у Вашому районі стягуватися не буде.

 

*строки відновлення можуть частково змінюватися в залежності від появи та характеру додаткових проблем при виконанні ремонтних робіт.

 

Переходьте за посиланням Facebook NeoCom та підписуйтесь на сторінку компанії. 

Тисніть на посилання Instagram NeoCom та отримуйте кожного дня свіжі новини з життя компанії!

Детальніше
19 квітня 2022
19 квітня 2022

Для жителів Іванівської ОТГ!

 

   Інформація щодо ремонту оптичної магістралі для забезпечення інтернет-зв'язком сел громади:

*с. Іванівка;

 *с. Количівка.

   У зв’язку з майже повністю знищеною інфраструктурою в с. Количівка, сроки відновлення послуг доступу до мережі інтернет поки невідомі. Ми будемо інформувати Вас про перебіг ремонтних робіт.

    Абонентська плата за період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги у Вашому районі стягуватися не буде.

 

 

Переходьте за посиланням Facebook NeoCom та підписуйтесь на сторінку компанії. 

Тисніть на посилання Instagram NeoCom та отримуйте кожного дня свіжі новини з життя компанії!

Детальніше
19 квітня 2022
19 квітня 2022
Інформація щодо розрахунків!
 
Шановні Абоненти!
 
Компанія НЕОКОМ повідомляє Вам, що абонентська плата за період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги у Вашому районі стягуватися не буде в зв'язку із проведенням активних бойових дій на території міста Чернігова та Чернігівської області і, як наслідок, неможливість надання телекомунікаційних послуг.
Для того, щоб послугу було надано у повному обсязі починаючи з 01.05.2022р. на початок місяця необхідно мати на балансі суму, яка дорівнює щомісячній абонентській платі.
Для того, щоб дізнатися стан балансу за договором та оплатити послугу онлайн можна зареєструватися в особистому кабінеті за посиланням: http://neocom.net.ua/lk, зателефонувати за номером 0800752442, або надіслати запит на перевірку стану балансу менеджеру в чат телеграм @neocomoffice або вайбер за тел. +380933974342. Якщо Вам не вдалося додзвонитися, будь ласка, напишіть в месенджер запит і Ви обов'язково отримаєте відповідь. Зараз дуже великий обсяг роботи і менеджери, іноді, не встигають відповісти голосом або надати інформацію на Ваш запит день в день.
 
Сподіваємося на Ваше розуміння. Дякуємо, що залишаєтесь з нами!
 
*Увага! Стан балансу може не відповідати дійсності у зв'язку з невиконанням перерахунку на момент проведення робіт з відновлення оптичної мережі у визначеному районі міста.
 

Переходьте за посиланням Facebook NeoCom та підписуйтесь на сторінку компанії. 

Тисніть на посилання Instagram NeoCom та отримуйте кожного дня свіжі новини з життя компанії!

Детальніше
3 квітня 2022
3 квітня 2022

FAQ (найпоширеніші запитання)

 

   Шановні Абоненти компанії НЕОКОМ!

   З початком воєнних дій на території України ми отримуємо дуже багато повідомлень від Вас і, нажаль, багато хто з Вас не отримав відповіді на запитання, яке було задане у чат мессенджера, е/пошту або деінде, де Ви шукали зв'язку з представниками компанії НЕОКОМ. Цим дописом ми хочемо відповісти всім, хто залишився без уваги та всім, хто бажає дізнатися про ситуацію з відновленням інтернет зв'язку у Чернігові:


- які строки відновлення зв'язку за конкретним районом або адресою?
# Нажаль зараз відповідь на це питання має вид прогнозу оскільки наші співробітники проводять оцінку завданої шкоди комунікаціям, готують матеріально-технічну базу для відновлення пошкоджених мереж , тому однозначної відповіді на це питання наразі дати неможливо.

- що з абонплатою? Чи буде виконаний перерахунок за фактично ненаданні послуги?
# Цим питанням буде займатись фінансовий відділ, коли (хоча б частково) буде можливо відновити роботу офісу. Ми інформуємо наших Абонентів як тільки буде вирішено це питання.

- я зараз не знаходжуся в місті і, скоріш за все, ще деякий час буду не в Чернігові. Можна мені призупинити послугу на цей відрізок часу?
# Всі заявки, які були отримані нами на протязі березня будуть зафіксовані. Надсилайте інформацію щодо Вашого наміру призупинити послугу інтернет на е/пошту office@neocom.net.ua із зазначенням строку, на протязі якого Ви не плануєте користуватися послугою.

- чому у Вас не працюють номери? Я не можу дозвонитися, у чаті мессенджера ніхто не відповідає.
# Чернігів майже повністю знеструмлений з початку березня. Менеджери, які відповідають за процес зворотнього зв'язку з Абонентами мають можливість відповісти Вам тільки в онлайн режимі при наявності мобільного інтернету.

Основні організаційні питання будуть вирішені пізніше, коли відновиться робота офісу. Будь ласка, слідкуйте за новинами, за можливості ми будемо публікувати актуальну інформацію.

 

Переходьте за посиланням Facebook NeoCom та підписуйтесь на сторінку компанії. 

Тисніть на посилання Instagram NeoCom та отримуйте кожного дня свіжі новини з життя компанії!

Детальніше
Нічого не знайдено.