Підтримка
Служба підтримки є найважливішою і невід'ємною частиною нашого сервісу.
Фахівці компанії NeoCom протягом усього часу працюють з кожним нашим клієнтом з метою надання максимального рівня надійності наших послуг. Ми постійно впроваджуємо нові технології з автоматичного моніторингу працездатності нашої мережі і каналів наших клієнтів.
Також ми надаємо візуальні інструменти для відстеження стану наших каналів. Ми відкриваємо Вам всю технічну інформацію про up-линках, загрузках, маршрутизаторах для спільного моніторингу та поліпшення якості послуг, що надаються.
Наші співробітники завжди готові відповісти на всі Ваші питання і дати кваліфіковану консультацію з приводу будь-яких Ваших завдань в області телекомунікацій.
Є питання? Ми з радістю відповімо на них!
Завантаження зовнішніх каналів
All UpStreams