Інформація щодо розрахунків!
Шановні Абоненти!
Повідомляємо Вам про те, що розрахунок за доступ до мережі інтернет відбувається шляхом ПЕРЕДОПЛАТИ.
Якщо послуга з'явилася за Вашою адресою підключення у квітні, то перерахунок буде виконаний виключно за ті дні, коли послуга надавалася (фіксується появою кінцевого абонентського обладнання у мережі).
За березень 2022 року нарахувань НЕМАЄ.
Якщо Ви отримали повідомлення про наявність заборгованості, то це пов'язано з нарахуваннями за попередній період, коли послуга надавалася за виключенням березня 2022 року.
Наголошуємо, що для отримання послуги інтернет в поточному місяці на початок травня 2022 року сума на балансі має дорівнювати сумі щомісячної абонентської плати. В іншому випадку доступ до мережі інтернет буде тимчасово призупинений до моменту сплати послуг в повному обсязі (з урахуванням заборгованості за попередній розрахунковий період).
Ознайомитися зі станом балансу, подивитись історію зарахування та розподілення коштів, оплатити послугу через інтернет, замовити квитанцію, уточнити тарифний план можна за посиланням в особистому кабінеті: https://neocom.net.ua/lk/login (якщо у Вас виникли проблеми з реєстрацією, будь ласка, зверніться до менеджера за телефонами: 0800-752-442, 093-397-43-42 (Viber, WhatsApp, Telegram).
Здійснення доставки паперових квитанцій, нажаль, більше не буде виконуватись.
Якщо Вам не вдалося додзвонитися, напишіть в чат месенджера і Ви обов'язково отримаєте відповідь!
Переходьте за посиланням Facebook NeoCom та підписуйтесь на сторінку компанії.
Тисніть на посилання Instagram NeoCom та отримуйте кожного дня свіжі новини з життя компанії!