4 July 2022
Інформація щодо оплати послуг!
 
Шановні Абоненти! Нагадуємо Вам про те, що проведення здійсненого Вами платежу за послугу інтернет займає деякий час в залежності від банку платника.
- Оплата через особистий кабінет. Платіж надходить протягом 5-10 хвилин*.
- Оплата через ПриватБанк. Платіж надходить протягом 1 банківського дня.
- Оплата через Укрпошту. Платіж надходить протягом 5-10 банківських днів.
- Оплата через Монобанк. Платіж надходить протягом 1-3 банківських днів.
- Оплата через Ощадбанк. Платіж надходить протягом 2-5 банківських днів.
- Платіж здійснений через інші банки та платіжні системи надходить до нас, мінімум, протягом 1-2 банківських днів.
Сплачуючи телекомунікаційні послуги, будь ласка, зважайте на це, оскільки платіж ми не отримуємо миттєво за виключенням сплати послуг за допомогою особистого кабінету.
Звертаємо Вашу увагу на те, що банки не відображують залишків по балансу, згідно дійсного договору про надання телекомунікаційних послуг у власній платіжній системі (напр. Приват24). Дійсний стан балансу на визначений період можна дізнатися лише через особистий кабінет чи звернувшись до менеджера компанії НЕОКОМ.
Комісійний платіж, нажаль, присутній при будь-якому способі оплати**, а її розмір визначається внутрішньою фінансовою політикою банку.
При здійсненні платежу, будь ласка, звертайте увагу як на реквізити отримувача, так і на заповнення інформації платника. У "призначенні платежу" необхідно зазначити номер договору (він і є Вашим особистим рахунком), ПІБ Абонента, адресу підключення.
У випадку якщо послугу було призупинено через незарахування платежу з будь яких причин, Ви маєте можливість замовити "Кредит довіри" на 5 календарних днів у особистому кабінеті, що дозволить продовжити роботу в інтернеті.
Телефони, за якими можна здійнити уточнення щодо наявних питань з надання та оплати телекомунікаційних послуг компанії НЕОКОМ: 093-397-43-42 (чат Viber, Whatsapp, Telegram), 0-800-752-442.
Адреса компанії: 14000, м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 6А, оф. 7. Графік роботи: з 9:00 до 17:00 без перерви (крім вихідних).
 
*за виключенням випадків проведення технічних робіт або ін. причин, що може вплинути на час проведення платежу.
**за виключенням випадків коли платник, наприклад, має пільгові умови обслуговування в банку абощо.