19 April 2022
Інформація щодо розрахунків!
 
Шановні Абоненти!
 
Компанія НЕОКОМ повідомляє Вам, що абонентська плата за період з 01.03.2022 р. до моменту відновлення послуги у Вашому районі стягуватися не буде в зв'язку із проведенням активних бойових дій на території міста Чернігова та Чернігівської області і, як наслідок, неможливість надання телекомунікаційних послуг.
Для того, щоб послугу було надано у повному обсязі починаючи з 01.05.2022р. на початок місяця необхідно мати на балансі суму, яка дорівнює щомісячній абонентській платі.
Для того, щоб дізнатися стан балансу за договором та оплатити послугу онлайн можна зареєструватися в особистому кабінеті за посиланням: http://neocom.net.ua/lk, зателефонувати за номером 0800752442, або надіслати запит на перевірку стану балансу менеджеру в чат телеграм @neocomoffice або вайбер за тел. +380933974342. Якщо Вам не вдалося додзвонитися, будь ласка, напишіть в месенджер запит і Ви обов'язково отримаєте відповідь. Зараз дуже великий обсяг роботи і менеджери, іноді, не встигають відповісти голосом або надати інформацію на Ваш запит день в день.
 
Сподіваємося на Ваше розуміння. Дякуємо, що залишаєтесь з нами!
 
*Увага! Стан балансу може не відповідати дійсності у зв'язку з невиконанням перерахунку на момент проведення робіт з відновлення оптичної мережі у визначеному районі міста.
 

Переходьте за посиланням Facebook NeoCom та підписуйтесь на сторінку компанії. 

Тисніть на посилання Instagram NeoCom та отримуйте кожного дня свіжі новини з життя компанії!